- 小売・外食業における消費税インボイス制度導入に関する留意点(情報センサー2019年4月号)
- Global Corporate Divestment Study 2016 - CPR(2016年3月)
- One tough customer: How Gen Z is challenging the competitive landscape and redefining omnichannel(2016年2月)
- Consumer Products and Retail Transaction Insights - Q2 2015 (2015年9月)
- Analyze consumer data? Transform commercial outcomes? (2015年8月)
- Transfer pricing in luxury:multiple challenges in a fastchanging tax environment (2015年4月)
- 「オムニチャネル時代のためのサプライチェーン再構築」 グローバル消費財・小売企業におけるオムニチャネルのサプライチェーンに関するサーベイ (2015年3月)
- India - a pulse on the consumer products market (2015年3月)
- How are consumer products companies restructuring their operations in emerging Asia? (2015年3月)
- 2015 Global Corporate Development Study (2015年2月)
- 「消費」から「体験」へ‐ オムニチャネル時代を生き抜くために (2014年4月)
- Profit or Lose ‐ 消費財メーカー・小売企業がアジア新興国市場での利益と成長の両立を実現するために (2014年1月)
消費財/小売